En het vliegtuig bracht ons.... - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van frytskje - WaarBenJij.nu En het vliegtuig bracht ons.... - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van frytskje - WaarBenJij.nu

En het vliegtuig bracht ons....

Door: Webmaster

10 September 2006 | Nederland, Zevenbergen

Dat ik op de eerste dag al iets mee zou maken had ik niet verwacht. Ik twijfel nu al over mijn voornemen alleen iets te schrijven als er echt iets bijzonders gebeurt.

Voor wie denkt dat wij in Turkije zitten...
nop...onze vlucht is geannuleerd en Johan brengt zijn eerste vakantiedag door bij zijn schoonmoeder! Wat ons bezig hield in Zevenbergen? Check de foto's.

De volgende keer maken we een echt avontuur mee!

• 10 September 2006 - 21:26

Imma En Joran:

Ongelofelijk!!!!! En wij maar denken aan gehoofddoekte Fryts en opvallend lange Johan daar in het verre oosten ;). Nu morgen vertrekken?? Ben je je baard niet vergeten Fryts? Kat is vandaag weer even thuis geweest: bruin, vol verhalen maar ook blij weer thuis te zijn. Kus en tot snel!

• 10 September 2006 - 22:28

Lenka:

Aaaah... vin ik zielig! Balen zeg! Hoop dat jullie je reis snel voort kunnen zetten.
    xx

• 10 September 2006 - 23:39

Ynske:

damn, daas k.... Ik neem aan dat de reis snelgenoeg alsnog gaat plaatsvinden? Mmmh, dan had je dus toch mee kunnen gaan klimmen! ;-)

• 11 September 2006 - 09:27

Ankboxman:

Een goed begin is het halve werk!!

Groetjes Ank

• 11 September 2006 - 10:09

Katja:

Wat zielig!!!!!!! Echt balen zeg. Hoe kan dat nu????? De andere kant op (NL- Istanbul) ging wel...wij zijn weer thuis dus. Hopelijk gaat vanaf nu alles beter.
    x

• 11 September 2006 - 16:27

Marijn:

oeps, das geen mooi begin. of beter gezegd goed begin. Misschien waren dit wel een paar onvergetelijke dagen...succes
    marijn

• 11 September 2006 - 19:18

Bob:

typisch....echt typisch

alvast veel plezier met jullie volgende avonturen.

• 11 September 2006 - 21:35

Frieda:

Je moeder is erg blij met dochter en vriend, zie foto's maar hoopt natuurlijk dat jullie een te gek, goede vakantie met elkaar beleven en de troep op zolder was in een handomdraai opgeruimd! Geen punt dus!Heel veel liefs, mama.

• 12 September 2006 - 20:43

Marinke,ger En José:

zo zie je maar, zonder hoofddoek kom je het vliegtuig niet eens in.
    Wj wensen jullie een superreis toe.

• 12 September 2006 - 20:57

Ger,José:

Ger vraagt of je een kleitablet uit Iran kunt meenemen.

• 13 September 2006 - 23:56

Frieda:

Frytskje en Johan ik wil graag een berichtje van jullie ontvangen. Hoe gaat het met jullie, waarzijn jullie en waar gaan jullie naar toe?
    Liefs van Mama

• 15 September 2006 - 08:48

Suus:

en en en en en.... Heeft het vliegtuig jullie nu wel naar de goede bestemming gebracht? Ben heel erg benieuwd hoe jullie het hebben! Veel plezier in ieder geval en geniet ervan (maar dat zal wel goed komen)

Dikke kus

Suus